Jak stworzyć sklep na Instagramie

Aby prowadzić udany sklep na Instagramie, musisz znać zasady Instagrama dotyczące handlu. Aby sprzedawać fizyczne produkty, musisz przestrzegać zasad i przepisów dotyczących handlu na Instagramie. Ten artykuł obejmie podstawy handlu na Instagramie. Ponadto obejmie korzyści płynące z funkcji zakupowych Instagrama dla marek typu direct-to-consumer. Tutaj omówimy również, jak zrobić sklep na Instagramie.

Po pierwsze, powinieneś utworzyć konto biznesowe na Instagramie. Jeśli masz już konto biznesowe na Facebooku, możesz połączyć je ze swoim kontem na Instagramie. Po połączeniu, możesz zacząć sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem Instagrama. Musisz mieć co najmniej cztery produkty do sprzedaży w swoim sklepie. Po utworzeniu katalogu możesz zintegrować go z istniejącą stroną biznesową Instagrama. Musisz także mieć strategię marketingową i wspaniałe zdjęcia, aby Twój sklep na Instagramie odniósł sukces.

Kolejnym krokiem w tworzeniu sklepu na Instagramie jest optymalizacja marketingu i retargetowanie potencjalnych klientów. Tworzenie przewodnika buyer persona pomoże Ci zoptymalizować działania marketingowe i napędzić sprzedaż za pośrednictwem Instagrama. Oprócz używania hashtagów do promowania swojego sklepu, powinieneś również używać reklam na Instagramie, aby dotrzeć do szerszej publiczności. W przeszłości ludzie zachęcali firmy do używania 30 hashtagów na post, ale teraz jest to postrzegane jako spamowanie.

Po skonfigurowaniu witryny sklepu na Instagramie, powinieneś zacząć oznaczać produkty. Gdy klienci stukną w „View Shop”, zostaną skierowani na stronę Twojego produktu. Alternatywnie, możesz również stworzyć kolekcje, które pokazują Twoje najlepiej sprzedające się przedmioty. Tworząc kolekcję, będziesz mógł uporządkować swoje produkty i wyróżnić podobne przedmioty. Jest to szczególnie przydatne do podkreślenia najlepiej sprzedających się przedmiotów. Możesz nawet utworzyć kategorię w swoim profilu na Instagramie, aby Twoi zwolennicy mogli robić zakupy za pomocą jednego kliknięcia.

Podczas tworzenia sklepu na Instagramie pamiętaj, że ważne jest, aby zrozumieć zasady rządzące handlem. Nie możesz oznaczyć zbyt wielu produktów ani zbyt mało. Powinieneś mieć co najmniej dziewięć produktów i jedną stronę na Facebooku dla swojego sklepu na Instagramie. Upewnij się, że zrobiłeś swój katalog i odpowiednio oznaczyłeś produkty. Może to pomóc Ci uniknąć konieczności usuwania postów lub produktów, które już nie sprzedają. Możesz również oznaczyć wiele zdjęć w jednym poście. Jest to świetny sposób na rozszerzenie działalności bez utraty wszystkich swoich zwolenników.

Zakładka Instagram Shop discovery pozwala osobom niebędącym zwolennikami odkryć Twoje produkty i usługi. To jest jak window-shopping 2.0. Aby Twój sklep na Instagramie odniósł sukces, musisz najpierw zakwalifikować się do sprzedaży produktów fizycznych. Upewnij się, że przestrzegasz zasad Instagrama i masz zarejestrowaną domenę sklepu. Po zatwierdzeniu, będziesz musiał aktywować swój sklep. Możesz także zamieszczać posty promocyjne w swoim pasie Instagrama, aby wygenerować ruch do swojego sklepu.

Funkcje zakupów na Instagramie to niesamowite narzędzie, które ułatwia sprzedaż produktów na Instagramie. Instagram shopping pozwala markom zintegrować swój katalog produktów z profilem na Instagramie i sprzedawać produkty bezpośrednio użytkownikom. Użytkownicy mogą łatwo przeglądać produkty, klikając zakładkę zakupów na swoim koncie. Użytkownicy Instagrama mogą również oznaczać Twoje produkty w swoich postach, tak jak robią to ich znajomi. Dodatkowo, użytkownicy Instagrama mogą robić zakupy produktów bez opuszczania aplikacji. Aby było to wygodniejsze dla klientów, kupujący na Instagramie mogą przeglądać Twoje produkty bezpośrednio z zakładki profilu, więc ich doświadczenie przeglądania jest bezproblemowe.